top of page

1 Million Dance Studio experience

O tomhle tanečním studiu už jeden blogový příspěvek mám a to z doby, kde jsem tam šla na své první 3 lekce v prosinci roku 2016. Nemůžu uvěřit, že už to jsou 4 roky!


I po takové době si toto studio drží místo v mém srdci a často na něj vzpomínám. Rozhodla jsem se tedy nějak sumarizovat zážitky, jaké to bylo, jak probíhaly 2 intenzívní měsíce, kdy jsem tam byla každý den a jak se studio od té doby změnilo.


Změny

Když jsem byla v únoru 2019 na SKKU, stavila jsem se v 1M pro tričko s novým designem loga... proto mě opravdu nebaví, že logo zase změnili ^^. Ale možná je to taky signál, že je načase se tam stavit na nějaký ten trénink!

Také se v lednu přestěhovali do nových prostor a nejen, že už jsou videa z lekcí, tak je vidět o kolik je prostor větší, ale díky videím od lektorů jsou vidět i okolní prostory, díky instagramu vidíme i fotky vchodu atd. Vypadá to tam grandiózně a jsou tam dokonce skříňky!! A mám podezření, že i sprchy ☺


Bohužel se změnily i ceny a to v jednom zásadním bodu. Zrušilo se neomezené měsíční členství a největší počet hodin, které si můžete zakoupit, je 40. Cena je stejná, jako za neomezený měsíc předtím, akorát že já jsem za ten měsíc stihla ne 40, ale 50 lekcí... takže pro mě je to zpráva opravdu smutná.

Nově se také kódem přihlašujete ihned po příchodu a dostáváte číslo do ruky, nemusíte tedy otrocky stát u zdi a poté trpět ve dveřích už během rozcvičky, když tabletu kolabuje wifi. Uvidíme, jestli se i tento systém s novým prostorem nezmění...


EDIT: na webu mají nově booking system, který se otevírá den dopředu a je možné to zrušit do 30min před lekcí. Tento systém bohužel nemám vyzkoušený, ale je to docela self-explanatory ☺


Tak a teď nějaká ta videa!

Další lekce s May J, tentokrát BoA a dokonce jsem se dostala i do oficiálního videa =)


OD 2:03 jsem tam i jáá =))



Zde mám dokonce i sólo, i když jsem zrovna měla zraněné rameno



Na tuto hodinu jsem přišla o 30min pozdě a je to vidět, ale i tak to byla sranda =)



Asi video, na které jsem nejvíc pyšná =D Akorát škoda že už jsem byla trochu unavená. Druhý trénink, neboli po 3 hodinách tance jsem natáčela nejdříve v menší skupině, pak s Kris, poté ještě jednou, protože klučina udělal nějakou chybu, nu a po druhém přetočení se přimluvily i ty další slečny, jestli nemůžou tančit s námi, takže... yup.



Koosungovy hodiny byly vždycky super, pohyby vypadaly jednoduše, ale teprv když to zatančil on mi došlo kde co všechno si můžu trochu předělat, přiostřit, změkčit, atd...



Další začátečnická lekce, nejvíc se mi asi líbí jak jsme obě dvě zapomněly choreo ve stejný okamžik =D



I když to video nakonec nezveřejnili, na mojí historicky poslední hodině v 1 million se stal zázrak a Koosung mě vybral na natáčení do skupiny... nu, mám aspoň tohle, kde nejsem vidět ☺, aneb ta co dobíhá na poslední chvíli v tričku WHO CARES.



A ještě jedna ze zadu. Jedna z mých nejoblíbenější choreografií od Minny...




Jak těžké/lehké jsou BEGINNER lekce?

Jako u všech lekcí záleží hodně na lektorovi. Já jsem chodila nejčastěji ke Kris, protože mě její choreo bavilo, hlavně umí i anglicky, takže když viděla, že je tam hodně cizinců, tak opakovala anglicky. Je to moc fajn, protože do tohoto studia opravdu chodí hodně cizinců, kteří jsou fanoušci kpopu, ale tančit moc neumí a chtějí to zkusit.

U starého chodu studia bych doporučila určitě alespoň jednu beginner lekci, ať už máte jakýkoliv taneční základ, na oťukání si systému studia. Nyní ale už na SNS vidíte, kdy kdo má kterou část choreografie, což výrazně zlepšuje orientaci a nestane se vám – jako mě – že přijdete na první lekci do studia a hned je to ta poslední, kdy se na konci natáčí video.


Každý lektor je sice jiný, ale průběh lekce je vždy víceméně stejný. Cca 15min rozcvička s jen malými rozdíly (nejen dle lektora, ale i té choreografie) poté učení choreo a na konci dělení na skupinky. Po skupinkách, které většinou jednou každá 2x lektor vybere několik lidí do extra skupinek a na konci si i vybere tak 2/3 lidi, kteří tančí s ním. Většinou je to tedy vzestupně. Když vás vyberu do první skupinky, znamená to, že jste dost dobří na to, aby si vás lektor zapamatoval, že vám to šlo. Čím později ke konci lekce vás vybere, tím "lepší" se mu zdáte. Někdy ale dávají lidi do skupin i dle stylu tance. Někteří mají ladnější něžnější styl, někteří jedou hodně ostře a agresivně. Pokud se natáčí, tak je čas na trénink o trošku menší, protože musí ke konci připravit kameru.



Kolik lekcí denně člověk může mít?

Kolik chcete, ale reálně jsou nyní možné 3. Za den je většinou 5 lekcí, ale některé se časově překrývají, takže i kdybyste chtěli na všechny, co na sebe navazují, zvládnete jenom 3.


Momentálně je to takto:


17:00-18:20 18:30-19:50 20:00-21:20 18:30-19:50 20:00-21:20



nebo



17:30-18:50 19:00-20:20 20:30-21:50 17:30-18:50 20:30-21:50


Je tedy jasné, že více než 3 prostě bez obraceče času nedáte.


Když jsem tam chodila já, neboli v únoru/březnu a v červnu 2017, byly hodiny trošku jinak:


(3. patro) 16:00-17:30 17:30-19:00

(4. patro) 18:00-19:30 19:30-21:00


nebo


(3. patro) 18:00-19:30 19:30-21:00 21:00-22:30

(4. patro) 19:00-20:30 20:30-22:00


Doby se lišily podle toho, zda byl pracovní den, nebo víkend a když měl lekci externí lektor, mohlo se to samozřejmě hýbat. Když jsem se dívala na nový rozvrh, byla jsem trochu zmatená, protože jsem si pamatovala, že já se vracela domů ze studia kolem půlnoci a poslední lekce v 21h mi přišla zvláštní. Tak jsem si našla svůj starý rozvrh a ano, opravdu jsme končili v 22h. Poté ještě hodina cesty domů přes skoro celý Soul (z okolí Apkujeong na Ide), pak schody, kopec nahoru, kopec dolů, ještě jeden kopec nahorů a konečně záááse dóóóma. Přidávám jeden screenshot rozvrhu mých pár dní. Tím, že se lekce překrývaly, ale bylo povoleno přijít na lekci pozdě max 30min, znamenalo to, že jsem utekla z jedné o chvilku dříve a na druhou dorazila pozdě. Snažila jsem se to nedělat moc často, zvlášť když se natáčí, tak to není košer jim tam pendlovat s dveřma, ale když musíš, tak musíš.


Povšimněte si prosím toho dokonalého složení lektorů. Byl to star squad. Mít možnost jít z lekce May J, na Liu Kim a pak ještě Junsun večer... další den Bongyoung, nebo Eunho, Koosung... pak v červnu se ještě přidal Shawn, Jin Lee byla skvělá! Jenom jsem nikdy nešla na Sori Na (té jsem se bála jak byla savage) a Kasper. Užila jsem si ale i Rikimarua



Zranění bylo dost, protože když se několik měsíců nehýbete a pak najednou uděláte tohle (viz výše) svému tělu, tak vás cca po 2 týdnech prostě stopne. Ale v obou intenzívních měsících jsem vynechala pouze 1 den, kdy jsem opravdu nemohla chodit v prvním případě a v tom druhém jsem šla na koncert G Dragona takže... priority.


V dnešní době už vidím lektory odcházet do armády a i ženské lektorky učí hodně v jiných studiích, tak pokud se ocitnu zas v Soulu, možná se poohlédnu i jinde, než jen v 1mill, ale navždy to bude srdcovka ♥.



43 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page