top of page

Začínáme s tianDe


S touto značkou mě seznámila mamka po návratu z Koreje, kterou jsem začala používat hlavně na vlasy. Brzy jsem ovšem zjistila, že toho obsahuje mnohem víc a zamilovala jsem si ji. Rozhodla jsem se ji proto krátce představit.


Kosmetika z Altaje

Kosmetické produkty tanDe v sobě obsahují výtažky z bylin, které se nacházejí v Altaji a jsou zpracované dle tradičních receptur a principů čínské medicíny. Například hygienické vložky pro ženy obsahují směsi bylin příznivě působící na celý organismus a pomáhá například ulevovat od bolestí v době menstruace atd.

(více ve spešl článku, nebo na www.zena-zdravi.cz)

Mně nejvíce na začátku nadchla péče o vlasy, ale najdete zde také péči o pleť, o tělo, o zdraví, produkty pro domácnost a mnoho dalších. TianDe nabízí produkty s mnoha různými aktivními složkami, uvádím zde tedy některé z nich:

  • Hlemýždí mucin

  • Collagen aktiv

  • Hadí tuk

  • Ženšen

  • Aloe

  • Fucoidan

  • Marine collagen


TianDe nabízí celkově kolem 700 produktů! Takže si vyberete určitě i vy.


Katalog

všech produktů

ke stáhnutí

ZDARMA

14 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page