top of page

Recenze tianDe 1



Tak a je tu má první recenze na produkt tianDe! Yaaaay!! ... a jako první jsem si vybrala ...

Balzám na vlasy s ženšenem

Ano, takhle tento balzám vypadá a ano, je to opravdu velká pixla. Pokud se podíváte pozorně, uvidíte dole i její množství – 500g!

Na začátku jsem si říkala, že je nějaký drahý, ale že to zkusím a snad mi bude vyhovovat. Když mi ale domů přišlo tak obrovské balení, pochopila jsem, proč to "stálo tolik". Najednou se mi 350 CZK nezdálo tak moc. Kolikrát jsem už podobnou i vyšší částku nechala za nějaký super balzám v drogerii a přitom mi vůbec na vlasy nepomohl, jen jsem se nechala zlákat profesionálně vypadajícím obalem a tvrzením, jak mi zregenerují vlasy již po 1 aplikaci...

Konzistence

Zpočátku mi přišla trochu zvláštní, ale hlavně asi proto, že se musí nabrat rukou, na což jsem nebyla zvyklá. Dle vzhledu bych skoro řekla, že je to gel a opravdu hodně klouže, tak pozor po smývání z vlasů, ať vám nezůstane na vaně, nebo si potom pěkně natlučete...

Barva

Mléčně bílá, skoro průhledná.

Vůně

Je opravdu velmi moc moc silně cítit ženšenem. Pro někoho (jako jsem byla i já) kdo je zvyklý na šampony a kondicionéry z drogerie, kde je vše velmi příjemně parfémováno, je to trochu nezvyk. Připadala jsem si skoro jako v lékárně a dlouho jsem této vůni nemohla přijít na chuť. Po určité době jsem si ale zvykla a i když se z toho nestala má nová oblíbená vůně, nevadí mi.

Účinky na vlasy

1. Již po prvním použití jsem zjistila, o kolik snadněji se mi češou vlasy. Vždy jsem měla s rozčesáváním problém, používala jsem různá speciální séra na rozčesávání, ale nikdy mi moc nepomáhala a jen jsem po nich měla splihlé vlasy. I když se ani tento efekt u produktu neuvádí, je to to první, čeho jsem si všimla.

2. Další je celková jemnost vlasů. Pro někoho, kdo si již přes 10 let vlasy odbarvuje a barví, je normální mít vlasy divně krepaté, jakoby pomačkané a vysušené. Ne, že by se mi ihned zacelily konečky a mé vlasy vypadaly jako z reklamy, ale již jsem neměla na dotyk pocit, že jsou tak drsné.

Další použití

Super na tomto balzámu je v něm obsažené množství ženšenu a můžete ho použít nejen na vlasy, ale i třeba na klouby a dá se tak použít jako gel, kterým si bolavý kloub namažete a zabalíte do potravinářské fólie.

17 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page